Nuffnang

Friday, April 23, 2010

Ramona Zamzam yg Panas @ Sahee yg baru nk naik


Sahee Shamsuddin pelakon baru yang meningkat naik. Siapa yang follow Penunggu Gunung Raya, kenallah mamat ni. Boleh tahan dia berlakon. Kira hebat jugalah dan boleh pergi lebih jauh lagi. Ramona Zamzam pula, pelakon tambahan dalam filem 2 Hati 1 Jiwa dan Nana Tanjung (rajin Prof Media tu amik dia ye?).




Apapun kalau ada yang masih ingat, we all pernah keluarkan satu artikel tahun lepas mengenai beberapa gambar yang menggambarkan
Ramona Zamzam ni seakan-akan seorang lesbian. Tapi itu semua mungkin hanya gambar atau posing mengada-ngada secara beramai-ramai.




























dari email :

Saya mmg minat habis dgn industri di malaysia dan mmg ikut perkembangan semasa cuma saya agak tertanya2 adakah SAHEE SHAMSUDDIN bercinta dgn RAMONA ZAMZAM??? saya pernah tgk blog2 kita beberapa bulan yg lepas dan saya perasan ttg kes Ramona Zamzam minah hot yg berlakon Sitkom Nana Tanjung & Filem 2 Hati 1 Jiwa. ada pula gosip ttg dia yg dikatakan dia gadis party dan juga dikatakan lesbian atas sbb beberapa gambarnya yg sdg mencium pipi kwn2 prmpuan. tp smlm ada sorg kwn saya termasuk facebook siapa ntah ternmapak gambar2 ramona & sahee.
saya agak curiga adakah mereka bercinta??? saya dpt tahu dr beberapa kwn yg mereka smmgnya dah lama berlakon tapi hanya sambilan memnadangkan ke2-2 nya lebih focus nak study. Saya harap u all boleh kupas ttg gosip ini sbb saya dah lama minat dgn Ramona Zamzam cuma dia jarang2 ada di TV so sy nak tau adakah mereka ber2 ini Bercinta??? jika betul kenalah mengaku jgn jadi mcm kes lain2 yg nak sorok2. boleh confirmkan??

~~Blogger Boy~~














Apapun gambar-gambar ini mungkin membuktikan yang mereka benar ada hubungan istimewa lebih daripada seorang teman biasa.

No comments:

Post a Comment

nuffnang

Related Posts with Thumbnails