Nuffnang

Wednesday, April 28, 2010

Berat Badan Naik Mendadak Punca Elyana Jarang Bergambar


Tengoklah. Satu lagi artikel pendek tentang selebriti yang sedikit pun tidak menyumbang kepada pembangunan dunia hiburan Malaysia.


Kali ini ada sedikit cerita menarik tentang Elyana yang di’kongsikan oleh Miss Ayu dari Gua.com.my – menyorok dari lensa kamera kerana berat badan.


“Saya akui memang sekarang ini saya kurang yakin dengan penampilan diri. Berat badan saya yang naik mendadak membuatkan saya mengelak daripada terlibat dengan mana-mana sesi fotografi”


“Tapi ini bukanlah bermakna saya tidak melakukan sebarang aktiviti. Saya masih menerima undangan nyanyian,” kata Elyana ketika di’temui media baru-baru ini.


Elyana memberitahu yang berat badan’nya bertambah dari 51kg ke 62kg sejak kebelakangan ini & kami perlu akui ia kenaikan yang agak drastik.



Jadi Elyana si selebriti kaki ayam, masa untuk jadi ahli gym & bersenam dengan lebih aktif demi membuang 11kg lebihan yang entah datang dari mana itu.

No comments:

Post a Comment

nuffnang

Related Posts with Thumbnails